sobota 2. února 2013

MATCH!!!

Byl to fofr :) s rodinkou jsme se domluvili, že si zavoláme přes Skype, nejdřív jsme se nemohli nějak sladit v čase, tak to trvalo něco přes dva dny, než jsme se domluvili. A pak nastal den D a hodina H a hle.....průser :D spojení úplně na prd, zaplať Pán Bůh, že jsem aspoň z fotek viděla jak vypadají, protože v tom počítači jsem viděla jen čtyři rozmazaný osoby :D I zvukově to bylo hrozný, takže nejen, že pro mě byl problém ta angličtina, ale ještě výpadky zvuku. HM jsem nerozumněla skoro vůbec nic...tak jsem se jen usmívala :D ono jediný, co jí stejně zajímalo bylo:"Do you have a boyfriend?" Tak jsem jí řekla, že jo a jak to bude v pohodě....no nebude, to už vím teď, ale budu se snažit to vydržet :)
Víc jsem rozumněla HD - ptal se na řízení, jak to zvládnu bez rodiny a pak mluvil o holkách, rodině atd. No a holkám, těm jsem nerozumněla ani slovo - nosily mi ukázat kočky...jo - krásný šmouhy fakt :D

Telefonát trval tak 25 minut, a pak mi poslali e-mail na současnou aupair i skype a že se s ní mam spojit a ještě jejich e-mail na připadné otázky. Tak jsem si s ní (Lily - mexičanka) volala o pár hodin později, byla v pohodě, milá, docela je vychválila, že prý to byl pro ní užasný rok a že holky jsou taky v pohodě, i když občas zlobí jako všechny děti.

Pak jsem ještě poslala pár otázek rodičům a čekala jsem. HD mi odepsal docela brzy, a pak tam ještě napsal, že si s HM promluví večer, že se rozhodují mezi mnou a ještě jednou holčinou.

No a ráno....úplně jsem se bála podívat na e-mail, když jsem ráno vstala. Z obou důvodů. Že, když to nevyjde, tak budu zklamaná, protože o tuhle rodinu bych stála a na druhou stranu jsem se bála, že to vyjde, protože už budu vědět termín a vůbec všechno bude už hrozně oficiální.

Tak jsem si přečetla začátek e-mailu, kde ještě psali něco o rodině a pak to tam bylo - po rozhovoru s Alicii (HM) jsme se rozhodli, že bychom byli rádi, kdyby jsi se připojila k naší rodině.

ŠOK, totální zástava srdce i dechu. Dokonce jsem se ptala Rudly (přítel, pro ty co ho neznají), jestli mi to může jít přeložit, jestli to náhodou nepřekládám špatně :)

V tu chvíli (a drží mě to ještě teď a myslim, že do odjezdu ještě bude) jsem byla hrozně šťastná a zároveň mnou cloumal hroznej strach. Už to bylo jen na mě. Odepsat, potvrdit v přihlášce a je to spečetěný...

Takže vážení, 4. března odlítám směr NY :))




4 komentáře:

  1. Wow, gratuluju! :)
    Taky se chystám podat přihlášku, ale až v létě, protože chci zkusit VŠ a když to nevyjde, tak to tu balim :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) tak to pak dej vědět, jak to dopadlo :) ať už to bude jakkoliv!

      Vymazat
  2. Ahoj Míšo, máme stejné datum odletu 4.3. Zkoušela jsem tě kontaktovat na FB, ale zprávy asi vůbec nedorazily. Mohla bys mi dát prosím tě vědět na fb nebo na katka.sipinkova@seznam.cz jestli už máš vystavenou letenku a v kolik letíš? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, good luck, doufám, že vše dopadne jak si přeješ a rodinka bude skvělá ;)

    OdpovědětVymazat